9 thoughts on “Arpeggios and Chords

  1. dimtiris maronidis Post author

    Βάλε καλύτερα αναιρέσεις στον ορισμό της τρίτης συγχορδίας (ρε αναίρεση και φα αναίρεση) γιατί είναι στο ίδιο σύστημα με την πρώτη συγχορδία και μπορεί να δημιουργηθεί ασάφεια.

    Ενδιαφέρον κομμάτι, πως θα σου φαινόταν η ιδέα presto possibile για τα arpeggio?

  2. a_droseltis Post author

    Έχεις δίκιο για τα σημεία αλλοιώσεως, θα τα βάλω τις επόμενες ημέρες.

    Το presto που λες για τους αρπισμούς παραπέμπει σε δεξιοτεχνικές σπουδές που απέχουν από το πνεύμα αυτού του κομματιού. Το μοντέλο/φάντασμα αυτού είναι η Φαντασία του Μότσαρτ σε ρε ελάσσονα με τους αργούς αρπισμούς της.

  3. a_droseltis Post author

    Χα χα, πόσα πιάνα είναι αυτά; Έξι; [i]Και[/i] incredibily fast; Χε χε, είσαι επιδειξίας!!! 😀

  4. Dionysis Post author

    Δεν είναι επιδειξίας, είναι απλά σπεκτραλιστής 🙂 Ενδιαφέρεται για την επιφάνεια, όχι για τη διαδρομή. Παρεμπιπτόντως, κι εμένα θα μου άρεσε ως επιφάνεια, αν και δεν νομίζω να επέλεγα τόσο γρήγορη εκτέλεση των φθόγγων. Ίσως θα τους μοίραζα σε δύο πιάνα, με ασυγχρόνιστη εκτέλεση a la Feldman. Αυτό το κομμάτι Αλέξανδρε το θεωρείς σπουδή σύνθεσης; Αυτό βέβαια δεν θα σου απαγόρευε να το θεωρήσεις και εκτελέσιμο κομμάτι. Εξάλλου, μου φαίνεται πολύ τακτοποιημένο για να το θεωρήσω απλά σπουδή. Θα με έπειθε πιο πολύ ως τέτοιο ως μια μπερδεμένη κατάσταση σε ένα φύλλο χαρτί (a la Bussotti).

  5. a_droseltis Post author

    Χα χα, σπεκτραλιστής, ε; Εντάξει.

    Το θεωρώ σπουδή, αλλά φυσικά και εκτελέσιμο. Για μένα σπουδή είναι περισσότερο ένα είδος άσκησης, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι χαμηλώνω τις απαιτήσεις μου.

  6. dimitris maroniids Post author

    Δεν νομίζω ότι η διαδρομή δεν ενδιαφέρει τους spectral-composers. Εκτός αν με τον όρο "διαδρομή" εννοείς κάτι που δεν καταλαβαίνω. Οι μεταβάσεις-παρεμβολές τόσο με γραμμικούς αλλά και μή τρόπους μεταξύ καταστάσεων είναι σε πολλές περιπτώσεις το ζητούμενο στην λεγόμενη "φασματική μουσική".

    Τώρα για το αν εγώ είμαι σπεκτραλιστής ή όχι.....χμμ πιθανόν.... αλλά έχει πραγματικά σημασία;

    Ενδιαφέρουσα πάντως και η ιδέα του Διονύση. Γιατί όχι και για έναν μόνο πιανίστα. Τότε θα είναι πραγματικά σπουδή και για τον συνθέτη αλλά και για τον εκτελεστή! Με έναν σμπάρο δυο τρυγόνια που λένε στα μέρη μας!!!

  7. a_droseltis Post author

    Σας ευχαριστώ για τις ιδέες παραλλαγής. Αυτή με τα 2 πιάνα μου άρεσε κάπως περισσότερο. Ίσως την πραγματοποιήσω κάποια στιγμή, όχι όμως τώρα λόγω περιορισμένου χρόνου. Εννοείται όμως ότι μπορείτε να γράψετε ό,τι παραλλαγές θέλετε (ακόμα και αν δεν μου αρέσουν) φτάνει να αναφέρετε την πηγή.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *